Geziler

30Eki 2023

Merhaba arkadaşlar yine muhteşem bir gezi rotası ile sizlerleyiz.Bu sefer Antalya’mızın güzelliklerini görmeye ve fotoğraflamaya gidiyoruz.İlk durağımız tarihi düğmeli evleri ile meşhur İbradı ilçemiz oacak,hem muhteşem evler hem köy hauatı denk getirebilirsek yılkı atları da kadrajlarımızda olacak.ikinci durağımız ise Side Antik Kenti olacak,restorasyon çalışmaları devam eden ve ortaya yeni yapıalra ortaya çıkan şehirde Apollo tapınağı […]

17Eki 2023

Merhaba arkadaşlar 15 Ekim 2023 pazar günü 103.Dönem Temel Fotoğrafçılık Eğitimi şehiriçi uygulama gezimizi Kaleiçinde yaptık.Tüm öğrencilerimizin katılı bizleri çok mutlu etti.Hepsi çok özverili ve istekliydi.Bu özveri çok güzel fotoğrafların çıkmasını sağladı tabiki.Hem gündüz hem gece çekim yaparak öğrendikleri tüm teknikleri uygulama şansı buldu öğrencilerimiz.Onları yürekten kutluyoruz.Başarılar diliyoruz.

30Eyl 2023

Merhaba arkadaşlar 22 Ekim 2023 pazar günü yine muhteşem rotalarla dolu bir gezi bizi bekliyor.İlk durağımız Burdur gölhisar’a bağlı dünyanın en büyük Medusa mozaiğinin olduğu Kibrya antik şehri olacak,buradan denizli merkeze hareket edeceğiz hem öğle yemeği hem de meşhur Babadağlılar tekstil çarşısı ve şehir turunun ardından bir başka tarihi güzellik olan Denizli’ye bağlı Laodikeia antik […]

15Ağu 2023

Merhaba arkadaşlar 12 ağustosu 13 ağustosa bağalayan gece perseid meteor yağmurunu fotoğraflamak için güzel Antalya’mızın konyaaltı ilçesine bağlı saklıkent kayak merkezi bölgesine gittik.Saat 19:00 ‘a doğru biraz gecikmeli başlayan yolculuğumuzda 30 fotoğrafsever ile birlikte fotoğraf çekmeye gitmenin mutluluğu vardı üzerimizde.2400 metre rakımda bulunan saklıkent ulaşım olarakta virajlı ve dik yokuşlara sahip.Çok güzel manzaralar eşliğinde 40 […]

04Ağu 2023

Merhaba arkadaşlar yıldızlara dokunmaya hazır mısınız ? 12 Ağstos 2023 Cumartesi günü Meteor Yağmuru’nun en güzel gözlemlendiği bölge olan Saklıkent’e gidiyoruz.Gitmişken Samanyolu ve yıldız çekimleri de yapacağız.Bu konuda uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleşecek bu gezimizde size tüm teknik bilgiler anlatılacaktır. Bu güzel ve keyifli gezide görüşmek dileğiyle… Sizlerde erkenden yerinizi ayırtın bu muhteşem geziyi kaçırmayın…. Fotoğrafla kalın […]

12Tem 2023

Merhaba arkadaşlar 9 Temmuz 2023 Pazar günü Salda Gölü, Burdur Gölü, Lavanta Tarlaları Fotoğraf Gezimiz Anfok ‘un anılarına,arşivine muhteşem bir gezi olarak kaydedildi. Neden mi muhteşemdi, öncelikle gezimize katılım sağlayan öğrencilerimiz, üyelerimiz ve dostlarımız bu gezinin bu kadar güzel geçmesini sağlayan en büyük etmendi. Gittiğimiz yerler zaten çok güzeldi ama onların uyumu, neşesi olmasaydı bu […]

03Tem 2023

Merhaba arkadaşlar 9 Temmuz 2023 pazar günü muhteşem fotoğraflar için  yeni gezi rotamız Isparta olacak.Her sene heyecanla beklediğimiz bir gezi güzergahı ile tekrar yollara düşüyoruz.Eşsiz güzellikteki, ünü ülke sınırlarını aşan yerlerde ; İlk durağımız Salda Gölü ,muhteşem manzarası ve olağanüstü rengi ile bambaşka biryerde kendinizi hissetmenizi sağlayacak.Salda gölünden sonra Burdur merkeze geçeğiz,öğle yemeği ardından,burdur müzesi […]

12Nis 2023

Merhaba arkadaşlar 9 Nisan 2023  pazar günü ISFODER – Isparta Sanat ve Fotoğraf Derneği ev sahipliğinde muhteşem bir geziye imza attık.Büyük fotoğraf buluşması gerçekleşti,43 fotoğrafçı ıspartanın güzelliklerini birkilte fotoğrafladı.Gezimiz 07:30 ‘da  Antalya’dan başladı. 09:30 da Isparta ekibi ile buluştuk.İlk durağımız Süleyman Demirel’in doğduğu yer olan İslam Köy oldu.Burada Süleyman Demirel Müzesini ziyaret ettik.Meşhur islamköy ekmeğinden […]

16Mar 2023

Merhaba arkadaşlar 9 nisan 2023 pazar günü muhteşem fotoğraflar için  yeni gezi rotamız Isparta olacak. Isparta’ya birçok kez gittik ama her seferinde görmediğimiz yerleri tercih ettik.Bu gezimiz de yine daha önce ANFOK olarak gitmediğimiz yerlerde olacak.Bu gezimizin başka güzel bir tarafı daha var,Ispartalı fotoğrafçı dostlarımız ile birlikte bu geziyi gerçekleştireceğiz.Isparta’da uzun yıllardır fotoğraf sanatına yön veren […]

26Eyl 2022

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır düşündüğümüz bir geziydi Konya gezimiz.Pazar günü de güzel bir katılım ile gerçekleştirdik.Katılan herkese baştan çok teşekkür ediyoruz.Geziyi daha da güzelleştirdikleri için.Bu güzel gezide Sille Köyü ilk durağımız oldu,tarih kokan sokaklarında fotoğraf çekmek çok keyifliydi.Sille’den sonra rotamızı Tropikal Kelebek Bahçesine çevirdik.Binlerce, rengarek kelebekler ile dolu muhteşem bir yerdi.Kelebeklere bu kadar yakın olmak […]